Please enter a search term:

  • Digitalizacija Nepremičnine

    Nepremičninska panoga, za katero je tradicionalno značilen osebni stik, se spreminja. Virtualni ogledi, spletni portali, orodja za analizo podatkov in učinkovito upravljanje strank - digitalna paleta je široka. Pogovorite se z nami.

    Odkrijte zdaj!

Digitalizacija na področju trženja nepremičnin, upravljanja nepremičnin in uprave nepremičnin

Regija DACH je za mednarodne vlagatelje najprivlačnejši nepremičninski trg v Evropi. Tudi mednarodne krize še niso mogle omajati trga hiš, zemljišč, najemnih stanovanj in industrijskih objektov. Od pandemije naprej se v sektorju, za katerega je bil tradicionalno značilen osebni stik, nekaj dogaja; virtualni ogledi so na primer postali standard ali naravna dodatna storitev.

Podobno kot v javnem sektorju je tudi v tej panogi še vedno razmeroma zadržana pri vlaganju v digitalno preobrazbo. Vendar bodo tudi tu na trgu lahko preživeli le tisti, ki vlagajo zdaj.

Trženje nepremičnin se zaradi digitalizacije spreminja. Medtem ko so bili včasih oglasi v časopisih in revijah pravilo, se nepremičnine zdaj vse bolj predstavljajo na spletu. Platforme, kot so Immobilienscout24, Immowelt ali Immonet, so osvojile trg in ponujajo hitro, ciljnim skupinam prilagojeno trženje nepremičnin. Podjetja B2B lahko tu nastopajo kot ponudniki storitev in prispevajo svoje strokovno znanje pri spletnem trženju nepremičnin.


Rešitve in primeri uporabe

za digitalizacijo nepremičninske industrije

Digitalizacija spreminja tudi nepremičninsko industrijo in odpira številne priložnosti za podjetja.

V nadaljevanju vam bomo predstavili pregled najpomembnejših vidikov digitalizacije v nepremičninski industriji in pokazali, kako lahko podjetja B2B izkoristijo prednosti tega razvoja:

Zaključek

Na splošno digitalizacija nepremičninski industriji ponuja številne priložnosti za optimizacijo poslovnih procesov, zmanjšanje stroškov in izboljšanje storitev za stranke. Zlasti v času, ko nepremičninsko industrijo vse bolj zaznamujeta konkurenca in spremembe, lahko digitalizacija podjetjem pomaga pridobiti konkurenčno prednost in jih usposobi za prihodnost.