Avtomatizacija trženjskih procesov
Avtomatizacija trženja, imenovana tudi marketinška avtomatizacija, je programska metoda za avtomatizacijo procesov trženja in prodaje. V tem procesu se profili uporabnikov obogatijo z informacijami, ki temeljijo na njihovem vedenju, da se ustvarijo avtomatizirani procesi kampanj za personalizirano komunikacijo. Eden od ciljev avtomatizacije trženja je povečanje števila potencialnih, kvalificiranih novih strank (tako imenovanih leadov).
Katere težave lahko rešite s pomočjo avtomatizacije trženja?
Obnašanje ljudi pri nakupovanju se je spremenilo. Internet ima danes pomembno vlogo pri večini nakupnih odločitev. Na tisoče potencialnih strank verjetno na internetu išče vaše izdelke in rešitve. Tu se pojavi težava:
- Da teh ljudi ni tako enostavno pripeljati na vašo spletno stran.
- Ko so te osebe na vaši spletni strani, ni enostavno stopiti v stik z njimi.
- Da ni enostavno filtrirati stikov, ki so pripravljeni kupiti, torej dobrih potencialnih kupcev.
- In da prepoznavanje pravega trenutka, ko je potencialna stranka pripravljena na nakup, ni enostavno.
Avtomatizacija trženja je rešitev za to težavo.
Naša orodja za avtomatizacijo trženja vam pomagajo optimizirati postopek trženja s samodejnim izvajanjem pravih ukrepov glede na interese vsake stranke - na primer z usklajevanjem izdelkov ali tem novic glede na zanimanje za nakup.
4 Osnovne funkcije avtomatizacije trženja
Študije primerov za avtomatizacijo trženja
Tehnološko podjetje izboljša upravljanje vodilnih strank z avtomatizacijo trženja
Tehnološko podjetje je s pomočjo avtomatizacije trženja izboljšalo upravljanje vodilnih strank. To je vključevalo pridobivanje potencialnih strank ter njihovo kvalifikacijo in negovanje z avtomatiziranimi postopki. To je podjetju omogočilo učinkovitejše ciljanje potencialnih strank in njihovo hitrejšo pretvorbo v stranke.
Z uporabo avtomatizacije trženja je podjetje lahko tudi optimiziralo svoje postopke upravljanja potencialnih strank in prihranilo sredstva. Okrepila se je tudi zvestoba strank, saj so bile potencialne stranke s ciljno usmerjenim negovanjem potencialnih strank spremljane skozi celoten proces odločanja o nakupu.
Na splošno je podjetju z uporabo avtomatizacije trženja uspelo povečati kakovost prodaje za 35 odstotkov in skrajšati prodajne cikle za 20 odstotkov.
Podjetje za programsko opremo z avtomatiziranimi e-poštnimi kampanjami poveča število konverzij
Podjetje za programsko opremo je z avtomatizacijo trženja avtomatiziralo in prilagodilo svoje kampanje trženja prek e-pošte. To je vključevalo ustvarjanje avtomatiziranih e-poštnih sporočil, ki so bila prilagojena individualnemu vedenju in zanimanju prejemnikov. S ciljno usmerjenim vzgajanjem potencialnih strank so se te postopoma približale nakupu.
S ciljno usmerjenim pristopom je podjetju uspelo znatno povečati stopnjo odpiranja in klikov na e-poštna sporočila. Povečala se je tudi stopnja konverzije, saj so bile potencialnim strankam na voljo ustrezne informacije in ponudbe. Na splošno je podjetju z uporabo avtomatizacije trženja uspelo povečati število konverzij za 25 odstotkov.
Ponudnik finančnih storitev uporablja avtomatizacijo trženja za prilagajanje vsebine spletnega mesta
Ponudnik finančnih storitev je uporabil avtomatizacijo trženja, da bi izboljšal personalizacijo vsebine spletnega mesta. Z avtomatiziranimi postopki je dinamično ustvaril vsebino spletnega mesta in jo prilagodil obiskovalcu. To je omogočilo, da je bil uporabnik nagovorjen s prilagojeno vsebino, in izboljšalo uporabniško izkušnjo.
Z uporabo avtomatizacije trženja je ponudnik finančnih storitev lahko povečal tudi vključenost obiskovalcev na spletnem mestu. Povečalo se je tudi pridobivanje vodilnih, saj so bili obiskovalci spletnega mesta bolj ciljno usmerjeni prek prilagojene vsebine.
Na splošno je ponudniku finančnih storitev z uporabo avtomatizacije trženja uspelo povečati stopnjo konverzije za 15 odstotkov in podaljšati čas, porabljen na spletnem mestu, za 25 odstotkov.