Please enter a search term:

  • Avtomobilska industrija

    Z nami ste na potezi vi: mprofi pozna posebno velike in občutljive izzive v avtomobilski industriji ter vam pomaga izpopolniti pot do stranke. Stopite v stik z nami.

    Odkrijte zdaj

Avtomobilska in dobaviteljska industrija

Digitalna preobrazba v avtomobilski industrijiElektromobilnost kot prihodnji trendAvtonomna vožnja: Naslednja generacija mobilnostiIzzivi v avtomobilski industriji
Analiza vpliva digitalnih tehnologij in inovacij v avtomobilski industriji.Poudarek na razvoju in rasti električnih vozil v industriji.Raziskovanje napredka in izzivov na področju avtonomne vožnje.Razprava o sedanjih in prihodnjih izzivih, s katerimi se sooča industrija.

Avtomobilska industrija je najpomembnejša industrijska panoga v Nemčiji glede na promet. leta 2021 je promet znašal približno 411 milijard evrov, od tega so proizvajalci vozil in motorjev ustvarili levji delež v višini 318 milijard evrov. Industrija je tudi eden največjih delodajalcev (približno 786.000 zaposlenih). Če prištejemo še številne zaposlene pri srednje velikih dobaviteljih in ponudnikih storitev, je zaposlenih celo 2,2 milijona.

Nemška avtomobilska industrija velja za svetovno merilo kakovosti in inovativnosti ter raziskav in razvoja. Vendar so strukturne spremembe in preoblikovanje industrije že dolgo realnost in industrija se mora odzivati na številne stvari hkrati: Elektrifikacija, veliki podatki, avtonomna vožnja itd. Naslednjih nekaj let bo pokazalo, katera podjetja v panogi bodo zmogla te pretrese in prilagoditve in katera ne. Enako velja za druge ključne panoge, kot so kemična in farmacevtska industrija, storitveni sektor in gradbeništvo.



Zmaga v digitalni preobrazbi s tehnološko usposobljenostjo!

Nove tehnologije, kot so električni pogon, povezovanje vozil v omrežja ali avtonomna vožnja, povzročajo temeljite spremembe v ponudbi izdelkov. Nove tehnologije, kot so električni pogon, povezovanje vozil v omrežja ali avtonomna vožnja, povzročajo temeljite spremembe v ponudbi izdelkov. Številni priznani proizvajalci avtomobilov se vse bolj osredotočajo s strojne na programsko opremo. Očitno je, da digitalna preobrazba odpira tudi številne nove priložnosti. Strategije za neposredno prodajo, storitveno usmerjeni poslovni modeli, spletni konfiguratorji in platforme za souporabo avtomobilov. Izkoristite naše praktično znanje in tehnološko strokovno znanje, ki smo ga zbrali pri številnih projektih. Če iščete ponudnika storitev IT za naslednje storitve, smo pravi partner - za vaše projekte digitalizacije in inovacij.



Prihodnost avtomobilske industrije: pregled

Digitalna preobrazba v avtomobilski industriji

Digitalne spremembe revolucionarno spreminjajo avtomobilsko industrijo. Ključni dejavniki pri tem so integracija velikih količin podatkov, umetne inteligence in interneta stvari (IoT). Te tehnologije proizvajalcem omogočajo učinkovitejšo proizvodnjo, boljši odziv na potrebe strank in razvoj novih poslovnih modelov.

Elektromobilnost kot prihodnji trend

Razvoj električnih vozil je v središču preobrata v avtomobilski industriji. Proizvajalci zaradi okoljske ozaveščenosti in predpisov o emisijah vse bolj vlagajo v tehnologijo električnih vozil, da bi bili bolj trajnostni in konkurenčni.

Avtonomna vožnja: Avtonomna vozila: naslednja generacija mobilnosti

Avtonomna vožnja je eden najbolj vznemirljivih dogodkov v avtomobilski industriji. Kljub tehničnemu napredku in uspešnemu testiranju pa popolna izvedba in sprejemanje s strani zakonodaje in javnosti ostaja izziv.

Izzivi v avtomobilski industriji

Industrija se sooča z več izzivi, med drugim s prilagajanjem razmeram na svetovnem trgu, zlasti na hitro rastočih trgih, in obvladovanjem vpliva pandemije COVID-19, ki sega od motenj v dobavni verigi do spreminjanja preferenc potrošnikov.

Trajnost in varstvo okolja

Trajnost je osrednje vprašanje v avtomobilski industriji. To ne zadeva le razvoja okolju prijaznih vozil, temveč tudi trajnostno zasnovo proizvodnih procesov in dobavnih verig.

Tehnološke inovacije in njihov vpliv

Tehnološke inovacije, kot je vpliv velikih količin podatkov, korenito spreminjajo avtomobilsko industrijo. Omogočajo globlji vpogled v vedenje potrošnikov ter prispevajo k razvoju novih, učinkovitejših in k strankam usmerjenih izdelkov in storitev.