Please enter a search term:

  • Kemična in farmacevtska industrija

    Digitalizacija, ki je ena najhitreje rastočih panog na svetu, prežema vse sektorje, od farmacevtske logistike do povsem novih načinov izdelave izdelkov s 3D tiskanjem itd.

    Odkrijte zdaj!

Kemična in farmacevtska industrija

Kemijsko-farmacevtska industrija je za avtomobilsko in strojno industrijo tretja največja industrijska panoga v Nemčiji, merjeno po proizvodnji in zaposlovanju, pa tudi po izdatkih za raziskave in razvoj. V Švici sta obe panogi skupaj najpomembnejši sektor švicarskega izvoznega gospodarstva. Samo kemična industrija je leta 2021 izvozila izdelke v vrednosti približno 21,91 milijarde evrov.

Za industrijo so močno značilna mala in srednje velika podjetja. V Nemčiji ima 92 % podjetij manj kot 500 zaposlenih. Tu so še toliko bolj aktualna vprašanja o industriji 4.0. Avtomatizacija in standardizacija procesov sta osrednji temi v farmacevtski industriji. Povezovanje fizičnih in virtualnih predmetov, robotika in umetna inteligenca so osrednje teme kemične industrije. Tu se morajo mala in srednje velika podjetja hitro prilagoditi, da bodo v prihodnosti lahko preživela na trgu.

mprofi pozna pasti in izzive, ki jih ti preobrati prinašajo, ter za vas razvije ustrezne strategije. Stopite v stik z nami.


Področja uporabe digitalizacije v kemični in farmacevtski industriji

Kemična in farmacevtska industrija je ena najpomembnejših in najbolj inovativnih industrij na svetu. V njej se razvijajo, proizvajajo in distribuirajo izdelki, ki imajo ključno vlogo pri zdravju in dobrem počutju ljudi. Zaradi vse večje globalizacije, naraščajočega konkurenčnega pritiska in spreminjajočih se potreb strank je digitalizacija v tej industriji postala zelo pomembna.

V nadaljevanju vam želimo predstaviti možnosti in področja uporabe digitalizacije v kemični in farmacevtski industriji:

Zaključek

Na splošno digitalizacija v kemični in farmacevtski industriji ponuja številne prednosti. Pomaga lahko optimizirati proizvodne procese, izboljšati kakovost izdelkov, zmanjšati stroške in povečati varnost pacientov. Podjetja B2B v tem sektorju morajo izkoristiti priložnosti digitalizacije, da ostanejo konkurenčna in odporna na prihodnost.